
ACD is een apparaat of onderdeel van de bedrijfstelefooncentrale (call center) dat binnenkomende telefoongesprekken zodanig verdeelt over beschikbare medewerkers dat een optimale bereikbaarheid wordt gerealiseerd. De voordelen hiervan zijn een betere service naar de klant, een snellere afhandeling van inkomende oproepen en de afhandeling van een gr...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10074

ACD is een apparaat of onderdeel van de bedrijfstelefooncentrale (call center) dat binnenkomende telefoongesprekken zodanig verdeelt over beschikbare medewerkers dat een optimale bereikbaarheid wordt gerealiseerd. De voordelen hiervan zijn een betere service naar de klant, een snellere afhandeling van inkomende oproepen en de afhandeling van een gr...
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/10074
(ACD) (ITIL Serviceproductie) Gebruik van informatie- technologie om een inkomend telefoongesprek zo snel mogelijk aan de meest geschikte persoon toe te wijzen. ACD wordt soms automated call distribution genoemd.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11407
(ACD) (ITIL Serviceproductie) Gebruik van informatie- technologie om een inkomend telefoongesprek zo snel mogelijk aan de meest geschikte persoon toe te wijzen. ACD wordt soms automated call distribution genoemd.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11407

Gebruik van IT om een inkomend telefoongesprek zo snel mogelijk naar de juiste persoon te sturen.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Gebruik van IT om een inkomend telefoongesprek zo snel mogelijk naar de juiste persoon te sturen.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.